vrijdag 26 oktober 2012

Tweehonderdenvijfenvijftig


Ruim 255 kilometer
 
rende ik tot nu toe vanaf half maart dit jaar ,tot nu.
 
 
Ruim 255 kilometer in totaal.

Ik begon klein, nog geen 2 kilometer per keer, en bouwde dit langzaam op.
Ik besteedde er ruim DERTIG uur aan.

Ik rende onder heldere hemels vol zonneschijn.
Onder dreigende wolken.
Door regenbuien, in zwoele luchten en herfststormen.
Ik rende op windstille frisse dagen waarvan je longen gaan prikken als je diep inademt.
Ik rende langs schapen, veulentjes, reigers en ooievaars.
Langs verlaten weilanden, stille velden en vele hondenuitlaters. 
Langs huizen waar de mensen nog maar net wakker werden.
Langs de zwanen in de sloot bij de tweede bocht en roofvogels laaghangend in de lucht. 
Ik rende met zonnestralen op mijn huid en onder regenbogen.

TWEEHONDERDVIJFENVIJFTIG kilometer.

Ben ik best wel trots van.